Vragen over Crediteurenadministratie
MyAirProducts | Betalingsvragen | Instructies voor het indienen van facturen
Om beter aan uw wensen te voldoen, biedt Air Products verschillende manieren voor leveranciers om met de crediteurenadministratie te communiceren.
Account aanmaken
Raadpleeg de Supplier Training documenten om u te helpen bij het registreren voor en navigeren in de tool.
U kunt bekijken:
U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande formulieren of via e-mail in elk land waar we zaken doen.
Factuurvragen
Andere problemen
Belastingvragen
Brazilië (PAGOSBR@airproducts.com)
Chili (PROVEECL@airproducts.com)
Neem voor vragen over achterstallige facturen of andere kwesties die niet worden beantwoord door de Invoice Inquiry Portal contact op met de Accounts Payable via de Inquiries Mailbox.
1. Stuur uw facturen naar het Remit To-adres zoals vermeld op de inkooporder
Facturen van leveranciers die niet voldoen aan de bovenstaande vereisten zullen worden afgewezen en voor correctie worden teruggestuurd naar de leverancier, waardoor betalingen onvermijdelijk vertraging oplopen.
Om beter aan uw wensen te voldoen, biedt Air Products verschillende manieren voor leveranciers om met de crediteurenadministratie te communiceren.
MyAirProducts
Deze gebruiksvriendelijke zelfbedieningstool geeft leveranciers realtime toegang tot betalingsinformatie. Deze beveiligde website geeft u alleen toegang tot informatie die verband houdt met uw leveringen.Account aanmaken
Raadpleeg de Supplier Training documenten om u te helpen bij het registreren voor en navigeren in de tool.
U kunt bekijken:
- Ontvangen facturen
- Verzonden betalingen
- Achterstallige facturen
- Betalingsgeschiedenis
Betalingsvragen
In het geval van vragen of problemen met achterstallige facturen die niet worden beantwoord door MyAccount, kunt u contact opnemen met onze crediteurenadministratie.U kunt contact met ons opnemen via de onderstaande formulieren of via e-mail in elk land waar we zaken doen.
Amerika
Leveranciers in de Amerika-regio van Air Products met vragen of problemen met achterstallige facturen/betalingen die niet worden beantwoord door MyAccount of de FAQ's, kunnen vragen indienen bij de afdeling crediteurenadministratie van Amerika via een van de volgende:Noord-Amerika
BetalingsvragenFactuurvragen
Andere problemen
Belastingvragen
Zuid-Amerika
Colombia, Perú, Argentinië, Ecuador (TESORSSC@airproducts.com)Brazilië (PAGOSBR@airproducts.com)
Chili (PROVEECL@airproducts.com)
Azië-Pacific
Leveranciers van Air Products Asia Pacific Region met vragen of problemen over achterstallige facturen die niet worden beantwoord door MyAccount of de veelgestelde vragen, kunnen contact opnemen met de afdeling Accounts Payable via accpayas@airproducts.com. Voor India kunt u contact opnemen met: APINDIA@airproducts.comEurope/Middle East/Africa Region
Leveranciers in de Air Products EMEA-regio zijn verplicht om hun PDF-facturen (indien wettelijk toegestaan) naar de speciale mailbox voor facturen te sturen.Neem voor vragen over achterstallige facturen of andere kwesties die niet worden beantwoord door de Invoice Inquiry Portal contact op met de Accounts Payable via de Inquiries Mailbox.
Air Products-entiteiten die u factureert gevestigd in onderstaande landen | Speciale mailbox om PDF-factuur te versturen | Inlichtingen mailbox |
België Nederland | NLBEINV@airproducts.com | ACCPAYBE@airproducts.com ACCPAYNL@airproducts.com |
Spanje Portugal Italië Marokko Algerije | SEINV@airproducts.com | ACCPAYSE@airproducts.com |
Verenigd Koninkrijk Ierland | NEINV@airproducts.com | ACCPAYUK@airproducts.com |
Polen Tsjechië Slowakije Hongarije | CEINV@airproducts.com | ACCPAYPL@airproducts.com ACCPAYCS@airproducts.com |
Frankrijk Duitsland | WEINV@airproducts.com | ACCPAYFR@airproducts.com APDE@airproducts.com |
Israël | ILINV@airproducts.com | APISRAEL@airproducts.com |
Bahrein Oman Verenigde Arabische Emiraten Qatar | MEINV@airproducts.com | APUAE@airproducts.com |
Saoedi-Arabië | SAINV@airproducts.com | APKSA@airproducts.com |
Oezbekistan | UZINV@airproducts.com | APUZBEK@airproducts.com |
Bezoek hier onze pagina met veelgestelde vragen voor leveranciers.
Instructies voor het indienen van facturen
Air Products doet er alles aan om uw facturen volgens de voorwaarden te betalen, maar daarbij hebben we uw hulp nodig. Als u graag op tijd betaald wilt worden, zijn hier dingen die u kunt doen om ons te helpen dat voor elkaar te krijgen:1. Stuur uw facturen naar het Remit To-adres zoals vermeld op de inkooporder
- Als u facturen naar een ander adres van Air Products stuurt, wordt de betaling vertraagd en moet u uw facturen mogelijk opnieuw correct indienen.
- Het PO-nummer van Air Products moet worden vermeld op uw factuur..
Als er geen PO-nummer is opgegeven voor de factuur, vermeld dan het e-mailadres van de Air Products-medewerker die de goederen of diensten heeft aangevraagd. - Per factuur kan slechts naar één (1) PO van Air Products worden verwezen.
- De factuurregelitems moeten overeenkomen met die op de Air Products PO.
- De gefactureerde hoeveelheden en prijzen mogen niet hoger zijn dan die in de PO.
- Waar dit wettelijk is toegestaan, moeten facturen per e-mail in PDF-formaat worden ingediend. Elke PDF mag slechts één (1) factuur bevatten; er kunnen echter meerdere PDF-facturen als bijlage bij een e-mail worden gevoegd.
- Ondersteunende documentatie bij een factuur moet in een niet-PDF-indeling zijn (bijv. MS Word, Excel, enz.) of moet deel uitmaken van het PDF-factuurbestand.
Facturen van leveranciers die niet voldoen aan de bovenstaande vereisten zullen worden afgewezen en voor correctie worden teruggestuurd naar de leverancier, waardoor betalingen onvermijdelijk vertraging oplopen.